Crida

Volem fer una crida a col·laborar amb la nostra associació a:

1. Tots aquells mestres que volen treballar en una escola on els seus coneixements siguin apreciats i el seu ensenyament de la llengua, la cultura i la història de Catalunya siguin benvinguts.

2. Totes aquelles famílies amb el desig i la voluntat d’una educació catalana per als seus fills i que vulguin que aquests puguin créixer en un entorn escolar on viure en aquesta llengua i aquesta identitat amb total normalitat.

Ens proposem determinar a quines zones del territori es concentren prou persones interessades en aquest projecte per a plantejar-hi l’obertura d’un centre. Aquesta és una iniciativa que es comença de zero, de manera que caldrà treballar conjuntament per a determinar les millors estratègies organitzatives i de finançament per a poder tirar-lo endavant.

Ens podeu escriure a info@associacio-laflama.cat.

Entrades populars d'aquest blog

Qui som?

Projecte educatiu

Crida a mestres i famílies